Uppdatering igen da!

utgang igen da.. forsta kvallen anna traffa sin "pojkvan" :) glad for henne!
happy valentine's!
atory time :) Carly ar sa sot som laser for sin kusin<3
Stort barbie hus i toys r us i nyc
superman
tryin sunglasses :P
pavag till albany kurs med nunnorna!
mitt basta kort tll fotokursen haha.. ser ni mitt svarta prick i kameran lr !??!
haha roligt vi har det
haha korset i alla rum!
mitt enkla rum
lekar
oppna dorren med nyckeln runt halsen lol
jag o anna pavag till nyc, ser ni att jag klippt haret har :)
soligt :)
tullen in till nyc
gick till ripleys believe it or not
ok ska forsoka blogga oftare :) gjorde en deal med sandra nu att vi bada ska gora det. <3
Love u all, xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0