Vintern ar har :S

Christina: haha ja, jag lever! Nej inte lika mkt shopping men det blir mer aktiviteter som bowling, bio och ata ute :)
Ikvall blir det snostrom igen, sager dom pa nyheterna iaf. Far val vara beredd pa att stanna inne igen da! Alla amerikanare stanger ju in sig nar det snoar och far panik haha. Helgen var rolig.  Jag och maja akte in till nyc igen och hade kul pa lordag kvallen. Sen spenderade vi sondagen inne i nyc med med mathilda :) trevligt men kallt! Hade ine basta kladerna sa ahr blivit lite smaforkyld..hoppas det gar over fort!
Jag och anna pa outlet mallet :) Folde med henne men sjalvklart blev det ngt jag kopte! men blev bara ngt fint fran victoria secret:)
Hon handlade lite julklappar pa tommy hilfiger
Lordags
Me
Bowling
Old faishoned
anna n maja
muffin time!
rollerskates! mathilda n me
Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0