Hej!

Langesen..alldeles for lange sen jag skrev ngt!
Liten uppdatering, tar lite itaget nu :)
Julen har vart bra och nyar var helt ok. Jag fick massa jattefina julklappar fran familjerna (bade den riktiga o host).
Jattefin vinterjacka fran northface en kindle, smink, pengar strumpor, tshirt, vaska var pa listan :) Nojd Johanna!
Vart ute som vanligt och det ar lika kul varje gang i New York! Alltid nya aventyr! :)
Haft lite mobilproblem pa sistone men hoppas det loser sig den narsmta manaden..
Jag trivs sa underbart mkt i den nya familjen ska ni veta! Jattetrevliga allihopa, inget att klaga pa (inget allvarligt iaf!).
Vannerna ar mer underbara haha..
Jag trivs med andra ord:)
Bilder:
jag o maja
jag o mathilda
lagenheten over nyar som vi bodde i:)
min klanning, lite dalig bild men..
hoppas ni har det bra dar hemma!
Love u all<3

Kommentarer
Postat av: Christina

Äntligen ett livstecken från dig!!! Skönt höra att du har det bra. Shoppar du lika mycket ff?

2011-01-11 @ 09:04:30
Postat av: Sofia <3

Å vilken snygg nyårsklänning!! De syns att du har gått ner i vikt johanna! Haha själv för söker man bli lite fastare i Schweiz :)

2011-01-12 @ 13:36:11
URL: http://just1sofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0