October 2nd

Hejsan! Har haft en underbar helg an salange, lugn sadan, Familjen ar borta under helgen och jag ar hemma o tar hand om hunden o fiskarna och tvatten :) Blev vackt igar av staderskerna kl9 ung haha .. fatta vilken chock, trodde familjen lr ngn okand manniska var i huset. Sen gick jag tillbaka till sangen, tog det lugnt. Gick ut och at lunch med Vahid, akte runt lite. Kopte mjolk och superlim (hade tagit sonder ngt redan haha men fixat nu!) tog ut en film ocksa. Sen kopte han lite cider :) Resten av kvallen satt vi o mos i soffan till skrackfilmen :S och drack lite cider (kanns som hemma nar man dricker cider liksom!) Juste sen hade jag kopt blabarspaj hihi.. atit det till frukost o lunch idag lol. sa gootttt.
Ikvall blir det utgang med V igen och en liten grupp av vanner, forhoppnignsvis kommer mina nyfunna vanner med :) Hittat tva svenska trevliga tjejer har :P.
Tog lite kort igar men lagger in dom imon sa kan ni se hunden och bilen!
Miss my silly, funny best friend!!
Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: svaan

okej eftersom jag tvingar dig till att skriva får jag väl kommentera lite också, haha! Blev det en lyckad utgång? Kul att du fått nya kompisar, hoppas att dom är bra människor?! Söt hund också, lite benig men säkerligen gosig :D haha! Saknar dig min underbara vän <3

2010-10-04 @ 11:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0