Den 6:e Maj

Hejhopp,
Idag har jag hunnit med mkt! Skjutsa barnen till skolan sen hem o vilade lite for att sedan aka till posten (oppnar inte forens 9.30) o posta liter brev hem. Det blev ett besok till doktorn for att betala min rakning fran forra gangen (va ju sa himla forkyld o ville kolla att det inte var ngt allvarligt) sa dar blev jag 125dollar fattigare:S usch. Sen blev det aven en resa till banken for att satta in min forra lon (har lite sparat iaf lol). Efter det blev det en snabb resa till the jewler inne i stan for att kolla om dom fixar klockor - for har jag inte den olyckan att min andra klocka gar sonder!? Jo, forst gick min nya klocka sonder tva ggr o jag har den fortfarande inte hos mig men nu gick min favvoklocka sonder med:S Men som tur var gick det att fixa pa tva minuter! Jag akte dit efter jag slutat o det kostade bara 2dollar YAY behovde inte slos pengar pa det phew.

Jag hade en playdate igar! haha min forsta lol. Familjen ar inte den mest sociala nar det kommer till sant vilket ar synd. Men denna fixade jag sjalv med en annan au pair med ung samma alder som mina barn. Hon heter Guiomar (hoppas jag stavar det ratt nu haha) o hon ar inte med i min forening utan en annan vilket ar vrf jag inte traffat henne innan. MEn iaf barnen hade jattekul , vi gick till lekplatsen o jag kunde prata med guiomar nar barnen sprang runt:) Trevligt. Hon ar fran Colombia btw..som min familjs forra au pair va fran.

Jag gar fortfarande till gymmet, tro det lr ej men det haller fortfarande:) Gar flera ggr i veckan, sa fort jag kan. Jag tror att jag kanner resultat hah . har inte vagt mig dock. hm.. jo men jag mar mkt battre nu an innan iaf.. kanske beror pa sommarn ocksa men det maste bero pa traningen med:)

Barnen ar som vanligt..ibland ar de sa underbara men ibland ar de sma djavular haha .. Haromdagen sa fick de for sig att mala med tuschpennor i anstiktena! O pa deras mjukisdjur.. Gissa om jag blev arg o fick panik! Som tur var gick det bort ganska latt med tval o vatten o jag tvattade djuren o dom ar som nya:)

En rolig grej: jag har bonnabranna! :S Jattebrun pa armar o ansikte o liksom overkroppen (har haft tubtoppar pa mig) men benen, magen ryggen ar likbleka :P lol .. ne det har funlar inte .. maste ga ut o sola med bikini snart!

Bilder kanske?!


Lisa o Ina :)


Me and Guiomy :)


Detta va pa Corinas Fodelsdags firande:) Hennes pojkvans min haha :P


resten av bordet men lite av hans vanner


Corina fick en vaska av oss:)


Chipmunk




mina fina nya skor


kommer nog angra denna bilden men bara for att visa mina hemskt vita ben, gick till lekplatsen i shorts idag for att fa lite farg pa benen (brukar inte vilja har for korta grejor pa mig nar jag ar med barnen).


mobil, horlurar, snacks  .. bra saker att ha med sig:)

Det var en liten uppdatering for denna gangen:)

Love,
Johana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0