Den 31:a Maj

Hej!
Nu var det langesen igen jag skrev :S. Har haft fullt upp. Familjen ar pa semester och jag har njutit av varje sekund. Forsta dagen belv det att hjalpa dom komma ivag, mandagen, o sen blev det massa stadning i barnens rum.  Sen blev det lite gym och bio och lite mer relax. Sen akte jag till DC i onsdags vid 12 for att spendera lite tid med Michellle.
Det var chill och ata som var forst pa listan. Pa torsdagen hjalpte jag henne lite med barnen eftersom hon fortfarande jobbade. Men sen pa kvallen blev det ut o ata pa chipotle - ssaaa gott!. O sen hanga med ett par kompisar till henne.
Det blev en del shopping och bio - Sex and the city!


stadning pa g. Flickans rum var varst :S


Spel :S .. fooor manga!


Efterat! Fint och organiserat.


Gym


tar lite sana bilder ibland .. hha for att se resultat antar jag..


Orange chicken! Godaste kycklingen ever!


michelle's yuukie hah


Sota Michelle


Moi


Hos Michelle


Provade ngt med haret .. gick inte ut san!


inne i DC


Pa bussen o fanar oss lol


Ful bild pa mig sittandes pa golvet o kollar min mobil haha great shot


going out


nytt linne jag hade kopt ..


Min outfit ute.. tog med extra skor som man kan ga i :P

Det var allt nu.. Snart kommer Sophie o Marie~! Blir ingeeet bloggande da, det har jag inte tid med haha
Skriver massa efterat.

Love,
Johanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0