Den 12:e Maj

Liten uppdatering har nu. Har vart lugnt pa sistone da jag snart har semester! Forsoker spara pengar o bara ta hand om mig sjalv just nu. Gar fortfarande till gymmet runt 4-5ggr i veckan:) Stolt!  Men springer inte pa rullbandet langre eftersom jag far sa ont i benhinnorna sa nu ar det en san maskin som det inte ar sa stor vikt pa dom men man springer liksom anda haha svart att forklara men men.

Bilder:


Radjur i helan omradet.


Lisa, hade BBQ dar forra helgen da hon var sjalv hemma :) trevligt.


Corina skotte grillen


Guiomy


Jag igar


Mina fina byggnad jag byggde :)  Lincon loggs..


Jag idag.. i barnens skola faktiskt.




Seeeen har jag en bild pa tva speciella personer som snart kommer hiit!!




Langtar! It's gonna be girls night out every night haha


Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sophie

Haha jag ser verkligen helt ut som ett lite freak :D jaaa gash, längtar verkligen jätte jätte jäääätte mkt!! men snart going, snaart! Only 21 days left to go...

2010-05-13 @ 12:28:22
Postat av: Marie

Haha har jag världens största huvud? xD de ska bli såååå kul :D:D

2010-05-13 @ 18:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0