Boatcruise :)

Hej!
Nu orkar jag inte skriva sa mkt utan lagger bara upp bilder.







































Gillar min nya klanning om ni inte marker det haha .. Glad att jag inte tog den andra, va for manga avkladda tjejer dar anda .. Det var en kul kvall o for en gangs skull va det inga sliskiga killar som klangde overn, men vad kan man forvanta sig fran amerikanska mariner!


mina ny sandaletter fran forever 21 .. kote ett par till, lite mer fina vita sadana.. visar bild pa dom nasta gang.

Hoppas ni hade kul pa valborg btw! Sjalv lagade jag mat till familjen o bakade kakor med:P Flygande jakob o chocolate chip cookies. Fin middag alltsa med ljus o vin till maten (far dricka varje kvall om jag hade velat men vad for gott gor det?! tycker inte om vin sa mkt anda..rott dessutom gillar dom.

Love,
Johanna


Kommentarer
Postat av: Sophie

Du är så fin gumman. Längtar efter dig! <3

2010-05-05 @ 08:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0