HEEEJ! ! 17:e Mars..ojoj

Hejsan allihopa, lr ja ni som laser min blogg.. haha vilket inte ar sa manga just nu! Men hoppas verkligen att jag far tillbaka min dator nu nasta vecka :) HAr massa bilder som jag ska lagga upp da! Idag ar det St Patricks day btw .. har pa mig en gron topp faktiskt haha

Nu flyter allt pa bra iaf tucker jag, kanske beror pa att det ar soligt o varmt ute nu med sa man faktiskt kan ga ut o gora ngt! Va ute i 4 timmar pa stan igar med barnen o at glass o lekte pa lekplatsen o sen till bibblan (hade med mig massa snacks o vatten!) Har ingen skola nu heller eftersom det ar springbreak..

I helgen fyller jag 20 ar!!! .. herregud va tiden gar ..  Jag ska fira det med lite amerikansk rollerskating haha .. Har bjudit in lite au pairer till Florham park som det heter..ska bli kul. Sen far vi se om jag o lisa aker till stranden o myser lite (inte riktigt sa varmt an men soligt!)  Langtar till jag far mitt paket fran hemma :P Skickade hem ett till min kara familj med, jag fyller ar = min bror fyller ar! Men kopte ngt till alla sa ni inte kanner er ledsna!

Langtar tills jag kan borja planera for en helg i dc igen! NAr det ar varmt o soligt o inte snoovader lol .. Ska bara satta ett datum:)

Aja, det var allt jag ville saga nu. Saknar er alla dar hemma, glom inte bort mig (tyvarr har nog redan nagra gjort det verkar det som men aja -your loss!!!) Jag kommer faktiskt hem i Oktober! Nej, nu ska jag hem o vila lite innan jag hamtar barnen. Kram pa er!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0