Den 4:e Mars

Hejsan hoppsan, jag lever! lol.. Ar sjuk igen men annars ar det bra.
Datorn funkar fortfarande inte, fick tillbaka den igar men den fros igen o jag kunde inte gora ngt! .. Ska ringa o skalla pa ngn idag. Har ju massa bilder o saker att skriva men kanner inte for det pa bibblan direkt. Kan inte fora over min bilder heller(lite riskabelt pa bibblan kanske) .. Hoppas allt ar bra hemma. Matilda hoppas du laker bra nu:)
I helgen aker jag till NY igen med Michelle for lite avslappning o fest (om jag inte mar alltfor daligt) Ser fram emot detta. Ska kopa lite presenter till er dar hemma med, en fodelsedag ar pa g! Jag fyller 20 ar snart!! O jag kommer inte vara hemma for att fira det med den forsta resan till systembolaget lol vilket mamma o pappa bara ar glada for ;) lr hur!

Forhoppningsvis fixar sig allt snart..

Hors inom sinom tid igen!

Love,
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0