Den 29:e Mars

Tjoho!
Igar blev det lugnt, till o borja med. Jag gick till walgreens o kopte en ny bok lol .. hasr last ut tva bocker nu! YAy haha stolt. O nu blev det en spion-bok, spannande. Sa gick o satte mig pa starbuck i de skona fatoljerna. Satt dar i 3h! haha lyssnade pa muisk, laste, pratade med michelle o smsade med folk.

Sen kom jag hem o fick reda pa att Franzi aker hem idag! sa nagra akte till applebeas igar kvall for att saga hejda :( Hon skulle egentligen akt hem om 3manader! Men ibland hander sakder ..

Innan det akte jag faktiskt till gymmet :) duktigt..men jobbigt! Sprang pa rullbandet o gjorde lite situps o grejor pa maskinerna..

Idag vet jag inte vad som hander an. Har bara atit frukost an salange. Kanske ska traffa franzi innan hon aker. O jag hoppas gymmet ar oppet lange .. hm ska kolla upp det.

Bilder (fick lite fran Michelle fran Ny resan med henne!):


malar naglarna innan utgang!


moi ute i kylan!


yay


glada



Igar:


min kladsel! alskar halsbandet jag fick i present av mina fina syskon:)


Nya fina skor!.. mina forsta vita skor, skona att ga i:) inte riktiga converse men skit samma, kostade 7dollar!


hello

Love,
Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0