Dags for uppdatering!

Ok nu kommer allt pa samma gang! Bilder o lite text.. Kommer ta lang tid det :S
Fick tillbaka min dator idag och an salange fungerar det bra men ar inte helt saker forens om nagra dagar.
Har kants bade bra o daligt att vara utan dator kan jag saga, i borjan var det verkligen svart men efter ett tag kanns det lite skont att slippa "bordan" att behova ga in pa fb, msn, bloglovin mm. Man blir helt beroende. Och i dagens samhalle ar det omojligt att vara utan dator! Tur att jag hade bibblan jag kunde ga till.

Det som ar nytt:
-Solen har kommit fram, va sommar for en vecka faktiskt med riktigt varmt vader o sol dar man kunde ga i linne :) Nu ar det fortfarande varmt men mer normalt for var.
- Barnen lyssnar mer pa mig o jag borjar verkligen bli fast vid dom nu!
- Har borjat med att ga en promenad varje dag vadret tillater det med barnen.
- Fatt gymkort! (Idag!) sa nu bli hardtraning framat :P
-Jag har fyllt 20!! Fick liten kris dar nastan nar jag insag att jag inte langre ar tonaring lol.

Bilder o sammanfattning av tiden ni missat:


Me and Lisa in NY, hostel..


Nya klackar!


I rummet forbereder oss for utgang:)


haha rolig bild.. pa bussen hem igen.


NY


Ny


me


Ibland ar man bara pa det humoret!


Appelkaka pa Ikea:)


inte den enda som tar kort! Lisa va med mig


ett annat hostel med michelle


bunkbeds o skap man kan lasa in vardesaker:)


fina Michelle


webster hall


circus at webster


having fun.. kanske inte syns men det var har jag var sjuk!


Anvande den har haha Humidifier (?) fuktar luften nar man sover :)


kopt ny tvattkorg:)


Tylenol, hade ingen alvedon lr nat hemmifran kvar sa provade lite amerikanskt.. Va val ok ..


en outfit


tv med barnen :P


Alskar henne! Va med i mamma mia o Dear John :)


moi


in my room


the lake by the park


ute i solen


den fina barnvagnen, pojken sitter fram o flickan under/bakom!


at the library on st. patrick day


wearing green of course! at the playground


another day at the playground!


Love the summer!


Mitt forsta grattiskort! Fran salongen jag gar till nar jag fixar naglarna :) En gratis manikyr fick jag!


Min fodelsedag. satt pa verandan o oppnade mina paket i solen !


yay!


hihi


min favvo! En Calvin Klein klocka! (Gick sonder en dag efter :S skickat hem den o hoppas fa tillbaka den snart!)


Fick ocksa halsband en smoothie bok o en troja (det bruna tyget)


Eva Attling orhangen som matchar mitt halsband:)


Going rollerskating!


Ina o Lisa :)


Franzi :)


me and ina having fun!


yay


skitkul! :P


Corina hade gjort en tarta till mig!! Har star de o forbereder haha hennes pojkvan till vanster


Fiiint :) Det finaste ngn gjort for mig pa lange :)


Va glad jag va!


make a wish


Gick till TGI Fridays efterat


the gang


Kort fran min vardfamilj:)


:)


Choklad! :P


Fick ocksa ett presentkort kan man saga pa 50dollar! Debitcard- kan kopa vad jag vill vart jag vill


Pyssel med barnen


Blev roliga maneter


Bowling med andra au pairs


Jag vann :P


The big egg drop! Min lada som jag hjalpte flickan med. har ju gjort det dar innan sa den fick en fallskarm o massa isolering inuti o det funkade!


Sahar blir det nar ojken laser in sig i rummet o inte kan oppna igen! Fick sparka in dorren, hande inte nar jag jobbade! Pappan fick gora sprakandet lol


Jag for ngn dag sen .. Med min Sverige troja


Jag idag.. :)




Ok, det var allt for nu! Tog en timme det har phew ..bara att lagga upp bilderna..
Kommer kanske inte skriva varje dag nu men det blir mer uppdatering an vad det har vart pa senaste tiden!

Saknar er alla dar hemma! Far prata snart pa skype mamma o pappa!

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

jag ser ju för fan drogad ut åa bilden från NY! kul att se lite uppdatering! :D Rollerskating ser sjukt kul ut! Det måste vi göra nångång!!!

2010-03-28 @ 03:58:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0