Alice in wonderland :)

Hejsan, klockan er nu 12 pa natten. Kom precis hem fran bion, Sjalv! haha fick ett fnatt o gick sjalv. Orkar inte vanta pa att folk ska svara lr hora av sig. Tyckte att den va ganska bra faktiskt, kanner igen mkt fran vad man last i barndomsbockerna innan.






Sen kanske jag har glomt att namna att vi inte har ngn strom pa den vaningen jag bor pa! Bara i mitt rum, som tur ar! Sa i badrummet har jag massa ljus lol :P


Ljus!


Gillar inte morker for er som kanner mig!


hemkommen fran bion


Dagens outfit.


Jag gick till gymmet idag med!! HahAH .. bra kanns det. Va dar jattelange! Kom dit vid 3 o akte vid 5:P Men sen dushcade jag o sa med.. Men sprang, styrketranade o sprang lite till.  O sen akte jag o kope thai mat pa thai chef :) Bra beloning, inte helt onyttingt heller med rakor o massa gronsker med ris :)


Det var allt for nu, hors snart igen!

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Lars-Erik larsson

Hej johanna

Kul att prata med dig i går,hoppas att din dator kommer att funka för dig nu, om vi skall hyra en bil när vi kommer vilken dag tycker du passar bäst om vi skall åka upp till Denvil. Kul att du han ta en runda på gymmet!! Sköt om dig så hörs vi i veckan eller till påsk.

2010-03-29 @ 09:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0