Uppdatering

Skiiit.. vet inte hur det hande men manga bilder har forsvunnit fran datorn/kameran och jag hittar inte dom :( ..
Men lagger upp de bilder jag har nu iaf.

Vi gjorde mkt tjejerna och jag!
Bio - Killers
Circle Line boatcruise
Lots of shopping!
Empire state building
Pacha
IHOP
Rockaway mall



boatcruise


The girls


the guide


inte bara jag tar bilder


muggen haha ;)


in action


hotellet runt hornet av times square


Times Square




Us


Jattetrevlig kille som salde komedishow biljetter - jag fick en gratis! :)


hihi


shirts all over .. gotta buy one one day!


trying on


Getting daark


The room :)


Sotingen


Having a glass of wine before going out


going out


sota flickor hihi


Snyggingar!


strike a pose




Woho Pacha here we come


Frukost dagen efter


frukost




gullungar


paparazzi


haha


Mmmmm


yummie


tva nervosa tjejor pa 86:e vaningen!


Oppnar hon???


Jada!! vi kom ut och sahar sag det ut


blasigt varre!


Laaangt ner


sag central park


den snyggaste haha. sjalvklart skulle man ta kort med dom med roilga kostymer!


han var valdigt glad att fa halla armarna runt snygga svenskar!


den siste och denna gangen fick jag vara med haha


hahah vet inte riktigt vad vi sager har men men .. hitta pa ngt sjalva!! :P


mm










Tagna pa bar garning!!


Bio. Sttooora lasker  o popcorn


movie time


Manicure and pedicure! Skont efter allt gaende


Fint


Dags for vagen att aka fram nar det ar fardig packat!


saler jag kopte till barnen i NY


tar lit emer bilder sen for fick massa presenter hemmifran! Liten peek har hihi


Jag idag. Saknar mina flickor..men forhoppningsvis kommer jag hem och besoker er nasta gang ;)


Kolla vad jag fick av familjen!! Fint va?! silver haslband fran irrland

Allt for denna gangen, men aterkommer med fler bilder sen igen (om jag kan hitta resten!).
Nasta vecka kommer familjen! Kan inte fatta, allt hander sa fort. Jag ar helt mentalt trott efter all uppstandelse och excitement runt vanner och familj nu .. Ska vila upp mig lite :) Men det var verkligen kul att ni kom Sophie o Marie! Det uppskattades verkligen! Saknar er alla ar hemma!

Imon, traning kanske?? Har inte vart pa gymmet pa 3 veckor typ:S usch..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sophie

HAHA! Jag fick precis brytet, vilka roliga bilder :D maries hår med vakten, haha jag döööör... Men åh, försvann dom vi tog när vi va ute också? Nej :'(

2010-06-13 @ 16:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0