Mina flickor ar borta :(

Nu var det roliga slut .. :( Tjejerna var har i en vecka och det var verkligen kul att se dom igen. Grat nar jag fick se dom pa flygplatsen. Kandes konstigt att se dom igen..har i usa liksom. Jag kande mig faktiskt mer hemma har nu nar dom var har.

Dom missade ju sitt forsta flyg dar pa pa onsdagen och jag fick panik nar jag sag smset fran Sophie. De bokade om sina flyg och kom ner dagen efter till JFK. Jag tog bussen in till NY da jag inte far kora dar o sen tog jag subway till flygplatsen (forsta gangen sjalv!) och sen airtrain inne pa flygplatsen. Tog mig ung 2,5 h haha.

Var ganska trott efter all sightseeing och vi hann med mycket! Nu ar min rost inte den basta men hoppas det blir battre snart. Tjejerna blev lite forkylda med och jag vet vad det beror pa - aircondition overallt ar jattekallt! Sitter och fryser varje gang man gar in i en affar, restauran, buss eller bio. Men hade lite c-vitamin att ge dom :).

Skriver inte sa mkt nu utan gor det ikvall, tankte bara skriva att allt ar ok och vi hade jattekul! Kommer ett langt inlagg med alla grejor vi gjorde o massa bilder (maste skicka alla bilder imellen oss nu tjejer!) sen da.

En bild kommer nu sa far ni halla er lite tills imon!


I NYC :) Med mina vackra tjejer! haha manga som kollade pa de tre blonda tjejerna!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0