Den 2:a Juni, Grattis Syster!

Grattis till min fina syster idag! :)




Senskulle jag hamta flickorna fran flygplatsen idag men det blev tyvarr inte sa eftersom de missade sitt flyg!
andrade planer alltsa. De kommer imorgon kl 2 inne i NY sa det blir buss ist for bil. O sen stannar de till onsdag nasta vecka och forhoppningsvis kan de sova har.  De blir alltsa ocksa 7dagar ist for 4 dagar:)
Missa inte flyget nu igen tjejer!!! Da blir Johanna inte glad :(

Sen har jag inte sagt en sak som jag har gjort.. Ville snacka med pappsen forst o familjen innan jag sa ngt pa bloggen om det. Men har kommer det: jag har piercat min navel! Gjorde detta for 3veckor sen och det laker fint:) Gjorde inte sa ont som jag hade tankt mig men gjorde desto ondare efterat haha ..va ganska omt ett tag och det var lite svart att bara pojken.  har fortfarande en ganska ful ring men har inhandlat ett fint smycke nu som ska bytas om ngn vecka:) Kommer en liten bild pa detta med:


Mer magtraning infor sommarn som ni kanske ser haha men fint ar det:)

Aker in till NY imon bitti, ha det sa bra allihopa!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0