Den 16:e Juni

Hejsan!
Glomde saga Sophie att jag har kvar bilderna fran nar vi gick ut :) Men det var typ de forsta 20 bilderna som forsvann pa ngt vanster :(

Nu sitter jag i kallarn med barnen lekandes pa golvet.. hoppas dom haller sig lugna nu! Dom har vart helt hyperaktiva nu de senaste tva dagarna och jag har inte lyckats kontrollera dom alls. Pappan kom ut en gang och hjapte mig lite till o med. Mamman sa att om dom blir for mkt sa far jag saga till och straffa dom med att det inte blir ngn efterratt lr film o tv. Men jag kanner att jag vill inte ga in till pappan varje gang det blir trubbel och jag har inte gjort det ngn gang men det har vart for mkt nu sa nasta gang blir det nog att jag sager till.. Blir helt svettig av att bara kontrollera barnen som slar varandra lr flipapr ur totalt. Barn barn.. vet att vi var lite svara ibland med dar hemma.

Nu kommer familjen snart! Imon kommer dom hit:) Jag kommer sa fort jag slutat pa fredag. Ska bli skont med lite mer semester haha




Bra outfit denna veckan da det har vart lite molnigt med sma regnskurar, men fortfarande ganska varmt.

Sen bara for att varna er sa blir det inte mkt bloggande nar familjen ar har.. vill spendera sa mkt tid som mojligt med dom nar dom ar har. Kommer ha massa bilder sen iaf;)

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0