Uppdatering!!

Kanner mig som en valdigt dalig bloggare nu! haha .. nastan tre veckor nu :S  Och mkt har hant..kanske darfor - blir valdigt manga bilder och for mkt att skriva.

Men jag borjar med helgen sa far vi se nar jag orkar ta itu med semesterbilderna lol.

Det var 4th of July denna helg - deras nationaldag och som allt annat blev det en stor fest och massa fyrverkerier.  Jag var med Corina och Lisa hela dagen och vi akte till delaware river for watertubing:P .. skitkul grej. Man fick en uppblast ring som man satt i nar man var i floden och mat halvvags och sen skjuts tillbaka till bilen. Vi kom dit vid 12 och det var redan skiiitvarmt och soligt sa det var bara att smorja in sig med solfaktor..30. Men nu var det sa att vi kunde inte ta med oss ngt utan fick lamna allt i bilen med bara fliflops pa sig o hamta ringen o satta sig i floden. Sa har tyvarr inga bilder pa detta :(. men skiitkul var det..vi var pa floden o flot i nastan 4h! Simmade lite o mkt solande (brande mig!). At korv med brod. Sen akte vi tillbaka hem och duschade for att sedan mota corinas pojkvan och van for att kolla pa fyrverkerier:) Det var jattefint vid kliubbhuset:).

Dagen innan det (lordag) gick vi pa carneval i min stad med karuseller o mat o spel. Kul det med:)

i fedags var det grillfest hemma hos Corina. Hon ar sjalv sa det ar drf jag kan spendera mer tid med henne nu plus att hon aker hem snart sa det gor jag garna. Traffade roligt folk o snackade och at. Jag hade bakat en kladdkaka med choklad glasyr pa...mm goottt haha.

Idag var jag ledig! Haha dagen efter alltsa.gott. Sa gick till gymmet och spenderat mer tid med corina, akte till marshalls o kopte traningskortbyxor (kom pa att jag bara har ett par) och lite andra sommarklader som ar skont att ha i denna varme!  Sen kollade vi pa bachelorette :).


the clubhouse


Fireworks


beautiful


the group


haha


blurry


cutie


at corinas


computer time


the carnival


sunny


fun game


at the beach with the kids


me




en bild fran semestern.. statue of liberty


mamma o pappa fick med vara med:)

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: svaan

Äntligen kom en updatering på din blogg. Lilla vännen jag har ju inte haft något att läsa, vad skrev du nu igen ... 3 veckor!!?!?!?!?! :P Lägg upp mer bilder gullet.

2010-07-06 @ 22:48:59
URL: http://svaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0