Den 8:e Januari

Tja,
Idag har det vart staddag har i huset. Skjutsade barnen till skolan imorse o sen akte hem for att stada, ta upp disken o tvatta. Gjorde detta o sen pratade lite med pappsen:) Sen akte jag o kopte pretzels innan jag akte o hamtade barnen igen (till snack-time i skolan sa far alla kopa ngt). Jag lagade lunch o sen har vi vart inne o chillat :)

Bilder fran de senaste dagarna :


Lille pojken sover i mitt kna inne pa giggles..


Jag idag.. Ser det ut som jag okat i vikt mojligtvis?! Ni vill inte veta hur mkt jag har gatt upp:S haha .. Nu galler det att komma ut! Tips pa vad man kan gora utomhus i kylan just nu?

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Du kan ju inte ta en bild där du ser riktigt smal ut och säga att du är tjock!! Den enda gången som jag möjligtvis skulle se att du har gått upp i vikt ät när du ätit en massa, spänner ut magen och har en dålig hållning. Du är snygg! Du kan fixa en kropp ala Heidi Klum när du är hemma i Sverige! Ha kul och njut!



Syns om några veckor! <3

2010-01-09 @ 03:05:01
Postat av: Lars-Erik

Hej Johanna, kolla på denna telefonen, finns på amazon och lite filmer på you tube HTC Touch Viva T2223. Vi kan höras av senare.

Kram

Pappa

2010-01-09 @ 11:15:05
Postat av: Jonas

Ämm finns det inte gym i usa..?

2010-01-09 @ 13:21:32
Postat av: Michelle

hahaha när du skrev "pappsen" så trodde jag direkt att du menade din värdpappa---vilket skulle varit lite freaky om du gått så långt att kalla honom pappsen! haha

2010-01-09 @ 16:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0