Den 7:e Januari

Hejsan!
Igar: Pappan tog barnen till skolan (jag borjar ju 11.30 pa ons o tors) o jag akte till dunkin donuts med corina o traffade en annan au pair som ska aka hem denna helgen. Sen akte jag o handade lite grejor pa walgreens. Hamtade barnen o akte hem o lagade mat. Sen akte vi in till stan o skulle mala i en affar som man kunde kopa hem det man gjorde, men nu var det stangt. gick till glassbaren men det var ocksa stangt. Da gick vi till starbucks haha forsta gangen for barnen men de tyckte om det! De delade pa en kaka o jag tog varm choklad :)
Idag:Vaknade sent, tvattade lite o tog det lugnt, duschade.. Hamtade barnen o gjorde lunch. Sen akte vi till giggles (indoor playground) o va dar i nastan tva timmar (pojken somnade i bilen sa han sov kanske 30 min av det!) Sen kom vi hem o kollade pa en film, badade barnen o lagade middag.

Sen lagade jag potatis, kottbullar o brunsas till familjen! Med lingonsylt som jag kopte pa ikea (kottbullarna o brunsasen med) :). Dom gillade det:) Det var skont att fa ata lite "normal" mat igen, det kandes som hemma haha.

Lite bilder (har inte hunnit lagga in alla an dock):

































Jag igar..


Kopte ett kort till en viss familj som jag inte hunnit skriva till an o tappat bort mail adressen till. Kopte mandlar ocksa ist for godis denna gang haha. O nytt nagellack o saklart en tidning :)

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

hahah va skönt för dej att äta riktigt KÖTT!! ;)

2010-01-08 @ 05:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0