Den 5:e Januari

Hejhej,
detta har hant idag:
Simskola!! Yay, va skitkul att gora ngt med barnen:) Dom anmalde dom igar bara (lite nog for att jag fragade om det var ngt for barnen att gora har i omradet). Vi akte dit kl 9.30 imorse o jag hade med tva vaskor med handdukar o underklader o allt till barnen plus mig. Visste inte om jag var tvungen att ga i med pojken sa hade tagit pa mig badklader under (likasa pa barnen). Nu var jag tvungen att vara med den lille i poolen, o det var faktiskt kul. Lektionen var bara en halvtimme men det var roligt att gora ngt. Sen var det att ga in i omkladningsrummet o duscha o byta om.. Respekt till alla som gor detta med fler an ett barn! Det var lite krangligt assa, dom ville springa runt o jag ville bara fa dom fardiga haha Det tog oss nog 40 min att bli fardiga!
Sen fick tjejen en ny sang idag. En stor vanlig sang assa. Sa da flyttade vi hennes sang in i pojkens sa han ocksa far en uppgradering:)
Sen blev det biblioteket en stund o ta ut lite nya bocker filmer o cds.

Bilder:


Allt som skulle tillbaka till bibblan:)


lommer alltid zooma ut.. hah da blir bilderna sahar


Me


What i wore today


hm ...


that's better:)

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0