Den 3:e Januari


Hejhej! Sitter just nu framfor brasan o myser med en kopp varm choklad o svenska kex:)
Helgen har vart sa har:

Fredas-Va hemma hela dan sjalv i huset. Sov nastan hela dan o sen traffade jag corina pa kvallen o gick pa bio. Det blev The blind side, skitbra film:) Sen akte jag hem o sov igen.
Lordas- Akte till starbucks sjalv o laste en bok med en varm kopp choklad i deras skona soffa:) Sen akte jag till corina o hamtade hennes pojkvan for att aka till IKEA! Ja, dom har det har! Det sag exakt ut som hemma i Sverige dar, hela ordningen o fiket o allt.. Jag kopte massa mat o godis o ljus :) Kandes som hemma! Sen akte vi o at pa Papparazzi, en italiensk restaurang. Det var mysigt o ett fint stalle faktiskt.
Idag- Pratat med Svaan hemmifran! Antligen:) Var lite krangligt med skype, igen! Har alltid ngt problem med det dar. Aja.. Sen akte jag till corina o vi tog hennes barn till monster minigolf har i narheten. Sen at vi pa "peneras bread". O nu sitter jag hemma o myser, ska nog lasa min bok snart igen, var verkligen bra! Kopte den for ett tag sen pa Walgreens haha "under the mistletoe" lite av en julsaga men det funkar nu med..

Bilder:


IKEA!


Som hemma:)


Corina o hennes pojkvan


:)


Allt jag kopte1 Knackebrod, kottbullar, lingonsylt, ballerina kex, bilar, kalles kaviar, mjukost, ljus o brunsas:)


Papparazzi


Monster minigolf


Uv ljus


haha


Coolt:)


Scaaaryy!


Moi

Det var allt for nu..

Love,
Johanna


Kommentarer
Postat av: Michelle

Visst är jeansen sköna!!! Jag älskar dom! Jag har nog haft på mej dem nästan varje dag sen jag köpte dem! (Jag såg att du hade på dej dem i sista bilden! ;) )

2010-01-05 @ 04:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0