Den 28:e Januari

Hejhej,
Idag: gick upp tidigt aven om jag inte jobbar pa morgonarna pa torsdagar eftersom jag gjorde dom en tjanst men da ville dom inte att jag skulle kora (Da tanker jag att de kunde sagt det tidigare sa jag kunde ga tillbaka till sangen ist for att jag ska gora allt jobb med barnen o sen inte gora ett skit) Han sa att ja om du tar upp barnen sa kan ju du ta bilen sen.. ok .. men nej, bara for att det snoar sa kan man inte kora alls.

Aja, vill verkligen ta upp sanna saker med dom men det ar svart .. vill ju inte vara ovann med sin chef liksom. Men iaf.. jag pushade lite o da fick jag ta bilen en timme senare for att jag sa att jag behovde gora lite arenden infor DC (vilket jag maste o gjorde). Sen hamtade jag barnen fran skolan med (da gick det antagligen bra igen att kora .. ).

har precis kopt skolbocker for 800spann nu med :S  3 bocker va det jag behovde..

Bilder idag:




Jag idag






Playdough


Gissa vilken som e min :P



Love,
Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0