Den 26:e Januari

Hej,
nu var det langesen jag skrev ngt!  Detta har jag gjort (i stora drag):
Gatt pa en college basketball game :) Kom dock en timma forsent eftersom lisa inte hade kollat upp vart det var, akte da till fel stalle som lag 40 min ifran den verkliga platsen! Aja det var kul, fattade dock inte mkt :S .. Sen gick vi ut! Yay..lol ngt kul iaf.. Kom hem seeent den kvallen haha.

Sett Avatar! Den va bra men jag hade hoga forvantningar eftersom jag har hort sa mkt om den. Fast maste saga att det inte kandes som 2,5 h. O sa tankade jag bilen for forsta gangen (lr gubben pa bensinmacken da lol).

Anmalt mig till en college kurs! Hade stora problem dar ett tag eftersom alla kvallskurser som jag kunde tanka mig att ha va fulla:S Men sen loste det sig - Corina kor mig dit eftersom vi bestamde att ta samma kurs nu. Det blev Introduction to International studies:) Later bra gor det iaf haha..  Den ar pa onsdagar mellan 8 o 11.15. Sa det bar av redan imon nu till skolan!! AAaaah .. forsta dan i skolan sa snabbt :S. Kanns overkligt! Ar inte sa beredd pa detta men det gar sakert bra.

Bilder:


Me, going to a college basketball game!:)




Lisa and me:)


The game..


The team we were cheering on..


Me


Playing..


Out


Today, starbucks - smoothie :)


Satt o laste en bok med min smoothie o en kaka:)


Love,
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0