Den 22:a Januari

Hejsan allihopa,
Igar va det soft, hade sovmorgon till 11.30 o da hamtade jag barnen. Vaknade faktiskt vid 9 o kollade pa en film (haha ja sadar pa morgonkvisten:P) O sen hade vi kul hemma o vi tog faktiskt en promenad ute i solen. Vi gick till lekparken o lekte kanske 10 min innan flickan sa att hon va kall. Da blev det hemmatfard igen o satta dom framfor brasan (maste ha en brasa nar jag koper hus assa! Det ar bast) Satte pa en film sa att de kunde sitta dar o mysa lite. Flickan va lite ledsen igar med nar jag kom o hamtade henne fran skolan o det var inte kul att se:(  En annan flicka hade jagat henne o slutade inte o sen hade hon inte fatt komma in i huset (antar att de har ett i skolan) Sa forsokte muntra upp henne hela dagen igar o det gick med filmen haha o en bit choklad!  Pratade lite med henne o forsokte forklara hur man skulle gora nar sant hander: Sag snallt till flickan att sluta jaga dig o om hon nu inte gor det ska du saga till lararen, o angaende huset ka du bara fraga lararen.

Idag paminde jag henne igen vad hon skulle gora ifall hon hade glomt :) O hon ar sa sot- nar jag lamnar henne sa foljer jag alltid med in i klassrummet o ser till att hon hittar sin krok o hanga jackan pa o sen sager jag - bye mich, have fun today. I'll be here later to pick u up! O hon brukar antingen bara ga lr saga ok bye! Men ibland som idag sa ropar lararen pa mig igen nar jag precis gatt ur klassrummet for att hon kommer springandes ut igen o for att ge mig en lang kram! Sa gulligt, hon borjar gilla mig :P Men idag sa gav hon mig en puss pa kinden med :) Sa gulligt ..

Aja, nu sitter vi o pysslar lite med hennes projekt box :) Pojken tar sin tupplur.


Jag idag


fina leggins fran walmart




Projekt


ute




kort taget av flickan, lite lamt men aja.. bjuder pa den


dinosaurie som vi gjorde





Hoppas din lilla resa till litauen gick bra pappa:) o att det inte var alltfor kallt.. Jag fick din kommentar, o jag ska prata med dom ikvall. Isf kommer jag ju dagen efter att ni har kommit till hotellet men det blir nog bra:) Ser fram emot att se er alla igen..

Hors snart igen!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0