Den 1:a Januari 2010!

Hej, hoppas alla hade en bra kvall igar! Nu ar det ett nytt ar o en chans att borja om fran borjan, ta vara pa det vetja:) Nagra nyarsloften?? Sjalv har jag inget, bli bara att man inte haller det (men har anda lite tankar om hur livet ska se ut framat).

Min kvall:
Corina kom hit kl8.30, vi aker till Ny med hennes bil. Vi maste tanka, vi gor det, bom (ngt hander), vi har punktering pa dacket! Omg, perfekt tillfalle for detta! Tva timmar kvar till tolvslaget o bargarn kommer inte hinna fixa det pa tva timmar :S Sa vi bestammer oss for att byte dacket sjalva! Lol, tva blonda tjejer i NY vid sidan av vagen.. Aja, lyckligtvis hade corina gjort det innan o jag forsokte bara hjalpa till haha. Det gick bra o vi va dar ifran efter 40 min igen med extradacket pa plats :)

Kom in 15 min innan tolvslaget haha Sen va vi dar o dansade o hade kul, men kan saga att det var lite for mkt folk. Svart att rora sig aven..

Bilder sitter val pa plats:


On my way to NY


On the side of the road, changing a tire..


Me reading the manual:P


Worst timing ever..


Happy we got there in time!


The stage..middle floor


Lights everywhere and baloons ready to drop!


Happy new year!!








Dance :)


funny pic..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0