Den 19:e Januari

Hej

Idag var det simskola igen :) Kande mig inte helt pigg nar jag vaknade o kunde knappt prata men det blev battre sen. Hade kul i badet som vanligt iaf. Sen blev det hem o laga mat. Pojken tog en lang nap idag iaf (vilket han inte gjort pa lange nu, han borjar vaxa ur det dar) men han somnade liksom i mitt kna lite sa hann inte ta honom till toaletten innan :S sa visste nastan att vad jag hade att vanta mig nar jag vakte honom haha en blot sang.  Aja, bara att byta klader o tvatta allt..

Under den tiden han sov sa gjorde jag o flickan lite fran hennes project box thingie :) klistrade o limmade grejor.. Sen bar det av till bibblan en snabbis  eftersom jag lovat dom det, men det blev inte lang vistelse. De hann spela 10 min dator dar innan hon behovde ga pa toa o da tar jag ju bada dit o sjalvklart skulle han ga da med men pa nagot konstigt vis sa blev hans byxor blota (hann kanske inte rikgigt satta honom pa toan) sa fick aka hem snabbt (har normalt inte med mig extra byxor nufortiden eftersom det nastan aldrig hander olyckor nu). Kom hem o fixade till honom igen, satte pa tv:n en halvtimme sen middag.

Haha tack michelle, jag ar inte direkt supernanny men men.. maste ju underhalla mig med ngt har! bakning ar bra da far man ju ngt av det o kan muta barnen haha.. Mm jag ar valdigt frusen av mig, men forhoppningsvis blir det varmare ute framat ocksa :) O nej jag har inte borjat lasa boken an med det blir val snart. Ja, det ar lite konstigt men det har vart fullt med folk pa biosalongen hela tiden nu o spec pa avatar. Antar att folk passar pa nar det ar kallt vader o inte mkt annat at gora.


Bahamas<3

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej johanna

Sitter nu på ett hotellrum i Litauen, Kallt:) ca -15 ute vilket innbär kallt innomhus i detta landet, skall vara här till Fredag. Vi har nu bokat ett rum i New York, kommer dit 17/6 och åker hem 29/6. vi kommer att bo på Manhattan i en ganska liten lägenhet på 30 m2 med två dubbelsängar och en luftmadrass, men jag tror att det kommer funka bra, vi har ett litet kök och en toalett med duch. förhoppningsvis kommer vi att vara ute och se oss om kring den mesta tiden. Tycker verkligen du är en sk supernanny, hoppas att föräldrarna uppskattar ditt jobb.

Vi kan höras av mer i helgen.

STOR Kram Pappa.

2010-01-20 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0