Den 16:e Januari

Hejsan hoppsan,
Detta har jag gjort idag:
Vaknade av min Svenska mobils radio! (jag har fatt paketet hemmifran med mobil o horlurar:)). Gick upp o at frukost o sen tog en dusch for att gora mig iordning for att gora lite arenden. Akte in till banken for att satta in pengar (skickade checkar igar o da ar det ju bra att ha pengar pa kortet!) o sen akte jag till Walmart for forsta gangen i mitt liv:P Ganska kul att jag inte vart dar forrens nu, de finns overallt o det ar billigt.
Hade sjalvklart gpsen nar jag gjorde detta annars hade jag inte vart hemma an lol. Efter walmart upplevelsen (dar jag kopte lite klader o tval o nodvandigheter) sa akte jag till oasis dar jag fick en manikyr:) Tankte unna mig det idag, det ar sa skont att gora det (-de smorjer in o masserar henderna o gor naglarna fina, plus en liten axelmassage). Kom hem sen o at lunch med familjen. Kollat pa film nu med en varm kopp choklad (mysigt!) o ringde precis corina, hon var med lisa sa pratade lite med henne o vi funderar pa att se avatar ikvall nu haha mer film.


Imon ar det faktiskt fullt os med, flickan har sitt kalas da. Jag ska baka imon bitti for de far lite gaster hem efter kalaset.. Kl 12 aker vi harifran till gymnastik kalaset o stannar dar tills 3 sen aker hem o tar med lite slaktingar o foraldrar, ater lite o har trewvligt antar jag (ater min banankaka da med). O sen far vi se vad som hittas pa..

Bilder:


Min fina manikyr, tog ljusrosa :)


Jag var i stort behova av strumpor! Kopte 7 st lr nat..


Lite grejor, tval, rakhyvlar, godis, skrubbgrej..


Kladhogen pa sangen just nu, far visa lite allt eftersom vad det blev:)


Fina pyjamas byxor blev det:)


Har sitter jag nu framfor brasan o smahuttrar lite, med mina pyjamasbyxor pa! Kom redan pa vid 4 idag haha mysigt att kla ner sig lite for en filmstund hemma ..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

va skönt att du har lite strumpor nu! :) Hur långt var det till Walmart? Om det bara va 5 minuter så har du tur! Walmart och Target är bäst! :) Brian är här nu, men jag ringer dej antingen senare ikväll eller imorgon..



<3

2010-01-17 @ 00:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0