Den 15:e Januari

Hejhej!
Igar var jag pa bliss i clifton heter staden. Det var helt ok men musiken kunde vart battre, de hade typ bara hiphop som man iknappt kan dansa till.. O sen var det mkt billigare an att aka in till NY sjalvklart.. kostade bara 5 dollar i intrade o 3 dollar for coatcheck :) Sen va drinkarna jattebilliga men det kan ju inte jag njuta av:S Har nagra bilder darifran som jag lagger upp med.

Idag sa va jag lite trott nar jag skulle ga upp halv 8 (kom hem 2 inatt) men det gick bra anda :) Vackte barnen o at frukost med dom, sen skjutsade dom till skolan. Efter det kom jag hem o hade lite grejor som jag var tvungen att gora: skriva checkar for forsta gangen i mit liv! En till skolan for application fee o sen en till min counselor eftersom vi har ett cluster meeting pa the harlem globertrotters. O sen skrev jag fardigt ett vykort till en viss familj o barn som jag saknar (Fam Sundberg :P), satt barnvakt for dom innan jag akte:). Hoppas det kommer fram.. inklusive checkarna.. Nu lite senare ska vi nog aka till brushes n bisque dar barnen kan mala pa "pottery" o ha kul.

Har inget bestamt ikvall dock.. far se vad det blir. Kanske film, lr bio .. hm vill helst inte ga pa bio sjalv men vill sa garna se avatar!
Tack michelle for dina fina kommentarer, typ den enda som gor det lol.. :P Ska kolla upp bussarna till dig nu med kom jag pa! Tanker alltid att jag har sa himla mkt tid men sen star man dar dagen innan o far panik over ngt som inte funkar haha..

Bilder:


Torsdags


Fargen pa mina naglar denna vecka.. intressant va?!


Three lovely ladies:) Corina, Ina o Melanie (?)


Jag o Corina


Idag


Jag igen .. Fin troja va?


Sahar gar det for pojken att ta kort pa mig:P satter alltid fringrarna for linsen..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

äsch visst kan man gå på bio själv! Det är ju inte direkt så att man pratar med den andra under filmen eller så. GÅ SE AVATAR IKVÄLL I 3D!! :)



Du passar verkligen jättebra i svarta toppen från f21! Snyggt!



Va sa föräldrarna om att du kom hem så sent på vardagskväll? haha eller ska de något alls?

2010-01-15 @ 21:42:21
Postat av: Pappa

Hej johanna, kul att läsa din blogg, det är en av dagens höjdpunkt att få läsa dina inlägg och se dina kort. Jag kommer att försöka boka vår resa i helgen om allt funkar, troligt vis v 24-25, ser verkligen fram mot att få träffa dig och New york. Har paktetet kommit fram? vi kan väll höras någon gång i helgen.

Kram Pappa.

2010-01-15 @ 21:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0