Den 13:e Januari

Hejsan hoppsan,
idag har jag vart innomhus igen ,.. bla .. vill ut nu! Jag borjade 12 idag sa tog en lugn morgon med somn, dusch o film o lite tvatt. Bilen ar pa service nu med sa kan inte aka ngnstans:s Samma sak imorgon .. Satt barnvakt ikvall med, de gick pa avatar (som jag garna med vill se btw!) o pojken kunde inte sova sa han fick vara pa mitt rum o kolla pa tv en stund tills han blev lite trottare :) han e sa mysig o gosig o gullig ..

Har inga bilder eftersom jag inte direkt gor ngt spec nu men har lite gamla bilder pa mig:) :


Jaaattegammal bild :P (ok ett ar sedan haha) Saknar mitt langa har! Men framfor allt sa saknar jag svaan!!


En av mina favvo bilder pa mig sjalv..


En till, tagen pa Bronx zoo nar jag var dar med familjen -va nog nadra veckan lr nat.


Sista utekvallen hemma med sotis!








































Fin bild pa mig o ida<3


Hytten pa bahamas -ngt jag inte saknar!


NY :)

Man har vart lite varstans inser man nar man kollar tillbaka pa bilder..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

du måste se Avatar!!!!!! jag älskar när mina småttingar kramas och är gosiga med--då är det verkligen roligt att ha barn!! :)

2010-01-14 @ 05:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0