Den 12:e Januari

Hej!

Meltdown sager jag bara.. Har ju simlektioner pa tisdagar sa kor ju dit med bilen o da maste jag ha gps en eftersom jag bara vart dar en ggn.. Men da ar den i andra bilen som mamman tog! Aja, tanker positivt o fragar pappan vart jag ska kora.. jag kan halvvags men sen blir minnet lite blurrigt o jag fragar honom om det, o han sager om du kommer vilse sa ring mig jag har telefonen pa mig. Sjalvklart aker jag vilse, o bestammer mig for tt ringa pappan.. han svarar inte! ok .. andas! .. ringer ingen , inget svar.. meltdown!

Ringer corina, o som tur ar sa ar hon precis dar jag star med bilen (nailsalon) .. hon hjalper mig o jag hittar tillslut men vi ar 15 min forsenade till en lektion som ar en halvtimme! O sen hittar jag knappt hem heller . orka.. Jag hatar att vara vilse, om jag hade vetat att jag inte hade en gps idag sa hade jag ju sjalvklart kollat upp vagen igar! Hade allt planerat skitbra o packat allt men sa glommer de satta in gpsen i ratt bil.. O nu vet jag inte hur jag ska komma till colleget - skulle kora dit sjalv eftersom corina ska ngn annan stans efter det. MELTDOWN.. dagens ord.

Bild till Sofia nu:)

Bild fran bahamas.. ser du sofia:)

fortydligande hihi:

Alskar det sjalv, koper alltid saker som jag sjalv skulle kunna tanka mig att ha pa mig:)


Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0