Den 10:e Januari

Hejsan hoppsan,
nu har helgen gatt ivag igen. Har vart mest slapp faktiskt, ganska skont. Igar dock var jag i NY igen haha .. Provade en ny klubb denna gang som heter Pacha (46th street, 11th Ave.). Det var val ung samma upplevelse som pa webster .. inte helt bra men inte dalig heller. Just det sen var jag o shoppade med corina och en ny tjej som kommit hit nu (hon heter Liza o kommer fran tyskland med). Hittade valdigt fina grejor pa rean:) Bla en klanning som jag hade pa mig i NY.

Bilder:


Har bara en bild fran igar men blev ju ganska bra :) Jag, Corina o Liza.


The club


Mellanvanningen..


Lite nya underklader skadar ju inte ..


Ny vit vanlig troja :)


En bra fin affar som jag hittat :) Kopte ett linne darifran.


Fint sommarlinne:)


Troja fran CK :)


Nytt linne ..

Det var allt.

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0