Den 9:e Februari

Langesen igen!

I helgen: akte till NY i fredags for att fira ronals fodelsedag:) Hon hade bokat vip bord pa en klubb dar. Va sktikul o sen gick vi vidare till Pacha (dar jag vart en gang innan) o dansade o hade mer kul. Vi va ute hela natten, klubben stangde kl 6 pa morgonen sa da lamnade vi det stallet o gick for att ata frukost innan morgonbussen gick hemat igen. Kom hem har vid 9 haha hade da vart uppe i mer an 24h :S va trott jag var! Men jag var ju ledig sa det gjorde inget, sov till kl 3 pa dagen o sen chillade resten :)

Pa sondagen blev det Hockey med Corina, hennes 16 ariga kille spelar pa ganska hog niva sa tankte att det skulle vara kul att se :) Han gjorde 2 mal ocksa!  Vi fikade lite o sa innna med for va tvunga att komma en timme innan det borjade. Sen efter det kom jag hem o satt barnvakt. Dom skulle pa superbowl fest men nu va pojken sjuk sa ville inte ta med honom, lamnade aven flickan med mig..  Sa satte pa en film till dom o bytte till pyjamas o la dom i sangen innan 9 :) funkade bra!

Mandag var det jobb som vanligt.. Men borjar kanna mig lite krasslig i halsen nu med! NOOOOO, vill inte bli smittad IGEN for tusende ggn! Aja, proppat mig full med c-vitaminer nu o "Airborne" (blandning av olika vitaminer) sa hoppas det hjalper.

Idag var det simskola men pojken kunde inte vara med sa satt med honom pa laktaren nar hon simmade..gick bra.  Nu horde jag att det ska borja snoa igen! NEEEJ inte igen.. Snostorm antagligen, vilket menas med att skolorna ar stangda igen! Vilket menas med att jag missar min lektion igen (vrf kan det inte snoa pa ons/tors kvall liksom!) o jag far ist ta hand om barnen hemma ..

Bilder:


Film som alla ska se!


Bocker till barnen..


Pa bussen till NY


Klubben i NY, bild som man fick ta om man ville :) GLomde nog saga att det var en strippklubb  haha...


Gar inte ladda upp bilder nu .. har nagra till men far ta det senare..

Love,
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0