Den 3:e Februari

Hej,
nu har jag min kamera igen! Tack Michelle! Sa lagger upp lite bilder nu.

Forst, idag: kunde inte ga till min lektion eftersom det snoade o corinas barn var sjukt (skolan oppnade kl 10 idag for antagligen blir det battre senare pa dagen med snon o allt). Sa barnen hade ingen skola idag heller vilket menas med att jag hade dom hela dagen. Gick ut lite pa formiddan o sen blev det lek innomhus (hade inte bilen heller sa kunde inte aka ngnstans).


metron i dc var snyggare an i Ny!


Michelle! Va sa snall att komma o hamta mig:)


Jag, glader..

Snoooo :S

Staty

Pavag till vita huset som man ser pa bilden

Jag o michelle ute o gar i sno-ovadret

Jag framfor vita huset!

Ngt som jag inte rikgigt vad det ar.. haha men ngt kant..

Inne pa museeumet

First ladies utstallning

Klanningar mm som de har haft

Fint va det

Bush's fru hade denna pa kvallen de invigde/dansade lr nat

bilder pa alla fruar

The lucnh counter, om racism

Lite av en forestallning

Min mat!! haha

Michelle va lite nyttigare

Ute o har kul med den roligaste o underbaraste personen :)

Jag idag.. min nya t-shirt fran dc (kopte Bara denna!)

Brukar oppna lite sa man far lite solljus inne i rummet..


Det var allt for denna gangen.. Seee ya!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0