Den 2:a Februari

Hejsvejs,
Dalig med inlagg nu pa sistone.. Men har kommer ett!
Dc var jattekul :) Akte i fredags kl 6 till Ny vilket tar en timme ung med buss .. kom fram o fick vanta pa nasta buss till dc i en o en halv timme :s mindre bra kanske.. Sen blev det en laang busstur pa 4.5 timmar. Kom fram vid 2 pa natten o sag michelle pa stationen! Blev genast gladare av den synen haha .. Sen gick vi hem o sov, vaknade upp o gjorde oss iordning for en dag i dc. Traffade hennes familj o sag huset lite med. Verkligen bra fasmilj maste jag saga o ett skiiitfint hus.. lite avundsjuk maste jag saga. Val inne i dc gick vi runt lite o kollade pa vita huset - o maste saga att det var inte direkt ngt spec med det haha bara ett vitt hus med stangsel o poliser runt :P. Det var ganska kallt o valdigt snoigt ute sa bestamde oss for att ga in pa smithsonian museum o kolla pa lite amerikansk historia o grejor. Va gratis btw! Larorikt..

Vi gick o at lite lunch innan vi gick hem for att forbereda oss for en utekvall :) Blev McDonlads haha som man inte har nog av det hemma lr! Vi gick till en klubb som heter ultra bar inne i dc o det var jattebra faktiskt - battre musik an i Ny o de andra klubbar jag gatt till. Nasta dag blev det bara att planera for hemfard, vi at lunch pa ett soppstalle nara huset ocksa. Kom hem igen vid halv tolv o nasta dag ver det jobb kl 8 :S 

Idag har jag haft simlektioner igen med barnen, kul som alltid. O sen kom den gamla au pairen over en snabbis faktiskt.. Pratade lite med henne o bjod henne pa kakor som jag bakade precis innan (kom pa att hon skulle komma sa fick lite panik eftersom vi inte har ngt att bjuda pa lol). hon gav barnen lite gavor o de kramade om henne innan hon gick igen.


Har glomt min kamera hos Michelle men forhoppningsvis ar den pavag hit nu (? :P) Sa har kommer tva gamla bilder:


En riktiggt gammal bild pa underbara jonkoping :P Saknar denna staden faktiskt..


Ungefar sahar ser det ut just nu, fast med en svart troja o rutiga pyjamasbyxor haha


Lagger upp bilder fran dc sa fort jag har fatt min kamera igen!

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Sofia <3

Vad söt du ä i den grå luvtröjan och uppsatt hår =)

2010-02-04 @ 17:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0