Den 12:e Februari

Hesan hoppsan,
Idag var jag ledig til kl 1 eftersom jag ska jobba ikvall ist..Det var skont! Hatar morgonar!.. Sa gick upp vid 9 o at frukost o sen kladde pa mig for att aka till bibblan eftersom jag hade for gamla filmer hemma :S Sen akte jag till Corina sa vi kunde aka till Walmart tsm:) Hittar alltid ngt dar!  Klader, mat, smink .. allt! Lagger upp bilder pa det med sen..

Nu lite bilder fran nar vi var ute idag (jag o barnen):


Ute i snon.. soligt o fint!


Halleluja halleluja.. the sun!


Jag igen .. kan inte lagga upp bilder pa barnen som ni kanske forstar sa det blir bara jag!


Alskar sol.. blir finare bilder med:)


Detta hade jag pa mig idag, det nya linnet som jag kopte ett tag sen men som egentligen ar for somrigt -men solen sken ju! Sen en svart kofta over, leggins, scarf o hoga boots. Kansek inte perfekt att leka i snon med men hade inte planerat det..

Vag hander hemma, overlever ni i snon lr?!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0