Bilder! o lite uppdatering


Hockey


Me and Corina


Jag


Har gatt fran det har till helt snotackt ute just nu:S minst en decimeter sno idag bara ..





Av ngn anledning har jag massa bilder pa mig sjalv!!


Pa simskolan.. "No Excuses" haha lite hart enligt mig men men


Saknar detta lite, ett "riktigt" jobb o sommar o gamla bruna jag


En gammal bild jag hittade pa harddisken


Favvobilden pa systern!


Sooommmarr.... O FIIAA !!! kan inte bli battre ;)


Saknar er alla dar hemma.. saknar till sommarn o saknar mitt gamla jag (smalare o gladare haha)
Men nu far vi ta o tanka positivt.. traning nasta, gott humor o inte trostata sa blir nog allt mkt battre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0