Glad pask allesammans!

Hejsan!

Nu ar det paskafton i sverige :) Jag kom precis hem fran gymmet :) hann dit innan de stangde, vilken tur..
Idag blev det promenad till parken o lasa lite o sen forsatte jag till starbucks inne i stan o bestallde en smoothie o en kaka (tyckte jag forkanade det nar jag tranat sa hart pa senaste tiden!) Satt dar i 3h nastan! Va skont att sitta o kolla pa folk o bilar o motorcyklar. Det finns sana fiiina bilar har assa o motorcyklarna kommer ut pa sommarn :) Nice ride ;) haha

Sen kom Lisa o hamtade mig (hade ingen bil idag eftersom dom tog in den for att byta dack o olja) o akte till kopcentret :) Lite shopping sager man inte nej till! Kopte tva linnen pa Hollister (ganska fin mode affar har) o en traja pa hm for lite kyliga sommarkvallar :) (visar bilder senare pa detta).

Dagens bilder:


Skona jeans o en fin sommartop blev det med barnen i fredas till lekparken:)


Pa banken vid lekplatsen o haller nallen at pojken nar han springer runt!


Me


Malade agg med barnen ocksa


Sankte ner aggen i fargen .. lite annorlunda men funkade ganska bra.


Mitt fina pasktrad haha .. trad .. kallar dom det har.. vet inte vad vi sager hemma .. ?!


Feathers!


Paskgodis gjorde jag med! Jag har verkligen vart i farten denna pask haha


mm chocolate


gjorde muslibars ocksa av resten av chokladen


mmm ..


in i frysen !


Idag


Pa uteserveringen pa starbucks o laser min bok:)


me again


Min fina stad.. stora korsningen..


Ttyl!

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Påsk ris heter det hemma hmm har du glömmt ditt moderspråk??? ser att ni har det varm och skönt over there!! vi har kommit upp till +6 i helgen :)

vi kan väll höras i veckan.

Kram Pappa.



2010-04-05 @ 20:21:09
Postat av: Sophie

Du är så fin! Saknar dig

2010-04-11 @ 11:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0