Den 8:e April

Hejsan,
har kommer lite bilder fran senaste dagarna. Har bara vart vilodag idag o inget gym -borjade kanna lite i benhinnorna sa tankte att det var pa tiden att lugna ner sig lite..


jag igar pavag till tgi fridays


kladde upp mig lite haha har inte vart ute sa mkt pa sistone..


narbild pa mitt nya fina linne fran hollister :)


Jag innan, va ute o gick :) skitvarmt ute, kanns som att vara utomlands haha

Kort o gott...va hender hemma da? Pappa hur gar det i Litauen?

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej johann kom hem från litauen i frdags kväll, har varit bra men som vanligt mycket jobb, ska nu åka iväg och försöka köpa en ny dator, din gammla har lagt av för gott :( och Matilda har abstinesbesvär när det inte finns en datot tilgänglig. gott att höra att värmen kommit till er, här hemma börjar solen att skina men fortfarande ganska kallt. ha det så bra så kan vi kanske skypa i helgen. Kram pappa

2010-04-10 @ 10:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0