Den 28:e April

Hej!
Sitter just nu i sangen o myser for mig sjalv med lite musik o boken som jag laser just nu.  Tyckte inte att det var ngn mening att ga till skolan nar det bara va en timme idag (det tar ju en timme att aka dit bara).
Tankte lagga upp lite bilder innan jag glommer bort dom!

For ovrigt ser jag fram emot helgen :) Manhattan boatcruise! YAY.. party med mariner ar va inte fel haha..
Sen langtar jag saaaa mkt till min "semester" borjar - familjen aker till irland den 24maj sa jag ar ledig 2veckor dar:P Plus att sophie o marie kommer den 2a juni!!! AAAhh ..va kul! O sen kommer familjen den 17 juni o jag far en vecka semester till:P haha kan inte bli battre!


Min bok jag laser just nu, den ar jattetjock lol men bra!


Min klanning till baten:)


Mina fina orhangen


Olika farger, fran forever 21


fina rosor, forever 21 med


min jattefina ring fron forever 21 (haha kanske marks att jag gillar forever 21!)


Min nya parfym fran the body shop, ville egentligen kope den jag hade innan men visar sig att den har bannlysts fran marknaden lol .. men gamla dofter tar fram gamla minnen - saknar den..

Det var allt, nu ska jag slappa vidare! Skont!

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0