Den 25:e April

Hejsan!

Igar var jag i NY IGEN! haha .. men det var for ett fodelsedagsfirande denna gangen med min vardfamilj sa inget shoppande lr sightseeing (lr jo lite men inte ngt jag hade gjort sjalv).. Vi akte halv 11 pa morgonen o kom tillbaka  pa kvallen! Lang dag ..phew. "slosade" bort min lordag kanns det som lite .. men men jag  sag lite nya grejor p at lite god mat sa ska val inte klaga (visste inte att vi skulle va borta sa lange). Vi hade brunch pa en mexikansk restaurang o sen gick till ett zoo inne i central park.  Nar jag kom hem va jag helt slut (blir en del springande efter barnen, alltsa jobb) men bestamde mig for att traffa sota Lisa for lite uppmuntring. Vi akte till fridays o jag at en stor goood hamburgare (jag va ocksa vralhungrig!). Vi satt o snackade skit i tva timmar o sen blev det hemfard for att kollapsa i sangen.

Bilder:


Jag innan vi akte


restaurangen


gar, till vanster central park


lekplats inne i centpark


Swedish Cottage lol .. bilden pa den kommer senare


roliga o uppfiningsrika namn de har .. en stor grsplatt med lite basebollplaner kallas great lawn  lol


platten


fina slott i bakgrunden


varmt! gick runt lange i solen o va tvungen att satta upp haret lol.. min fina top syns mer iof:)


fint


karta till zoo:et


sealions


penguins


cute


soligt:)








rainforest med trappor i haha


pojken va inte radd for ormen lol














afrikansk dans




swedish cottage



Det va allt! Hors snart:)

Love,
Johanna


Kommentarer
Postat av: Michelle

Den första bilden på dej var RIKTIGT fin! :)

2010-04-25 @ 23:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0