Den 23:e April

Hejsan!
Det blir ett snabbt inlagg nu.

Maste saga detta innan jag glommer bort det! haha
Igar hade jag malat mina naglar svarta o som vanligt marker ju barnen det men assa pojken ar for gullig, han bara: I like it! haha ..
O sen nar vi va pa lekplatsen var det en gammal tant o en mamma som satt o pratade om vad dagens ungdomar gor, alltsa daliga saker nu. O tanten kunde inte sluta o saga "Oh man!" haha .. tank er en gammal tant pa 75bast sager Oh man! som en vanlig 18arig kille:P Sa kul. 

Idag ar det staddag men var tvungen att aka o kopa lite grejor til pojkens fodelsedag. Hade inte planerat sa bra for det dar. Men hittade bra grejor: bocker, ballonger, kort, o en baseball (mjuk) :) Far se om han blir glad nu! Sa det bar av till affaren direkt efter jag slappt av dom i skolan. Men saklart missar jag avfarten till den affaren jag ville till :S NOOOO! haha o sen ar det sa svart att hitta tillbaka nar man inte vet vart man ar o aldrig har vart dar innan, men denna gangen klarade jag mig bra!Det var bara att hitta en korsning o svanga hoger (man far inte svanga vanster!) o dar hittade jag en annan affar YAY.. sa dar kopte jag allt. O sen var det bara att kora in i korsningen fran affaren o svanga vanster haha .. Thank God jag kom inte vilse!

Juste igar akte jag till starbucks for att mota lisa o vi snackade pa som vanligt o da kommer hela ganget in:Ina, Corina, Sol mm .. haha sa kul nar man inte planerar sant. Sen va det en snubbe som satte sig precis ijamte mig o henne o som inte kunde sluta tjuvlyssna o hoppa in i samtalet!!! Herregud, lite privacy tack! Weirdo. saklart markte han att vi inte va amerikaner o da borjar det stoooora samtalet o han gissar o sen borjar han snacka tyska o forsoker impa med sina skills.. O sen snackade han med mig on immigrationen i Sverige o att ni ar sa himla neutrala o for snalla - slang ut folket bara sa han .. lol Det ar inte sa latt!

Bilder:


Igar


gillar mitt nya halsband:)


Paketet fran Michelle!! Glomde forst stryka over adressen dar.. far inte skriva ut hela tyvarr..

Bye!

Love,
Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0