Den 19:e April

Hejsan allihopa!

Hade saaaa kul i DC! Fick aka tidigare pa fredagen dar sa jag kom dit vid 9. Da gick vi pa bio - Last song. Verkligen en gratfilm! Satt o grat halva filmen haha men den va verkligen bra! O Michelle har fatt sitt amerikanska korkort nu med sa hon kom med bilen hihi lyxigt. Sen akte vi hem o sav lite. Pa lordagen blev det kopcentrumet med massa shopping o onyttigheter :P Kopte tva klanningar ( en till utgangen senare samma kvall o en till min boatcruise i maj), tva halsband, leggins o lite orhangen :) Blev smoothie dar o sen McDonalds lite senare. Kommer bilder pa det jag kopte senare. Efter shoppingen blev det att ga runt lite inne i DC, blev ganska kallt dar da det blaste men det var fortfarande soligt :)  Vi akte hem o jag tog en dusch o sen blev det att forbereda for utgang.

Det var kul men samma sak har som i NY, manga utlandska killar som gillar ljusa tjejer som mig o michelle :S Men tycker vi hanterar det bra vi, haha Jag brukar bara saga: I'm with her!.. sen far de tro va de vill men jag vill inte ha nagra ackliga killar hangades runt mig.

Bilder fran DC:


Ihop:)


Jag utanfor IHOP


fina Mich :)


Pancakes! Blev jattematt efter bara tva lol. men gott va det!


Lots of blueberries! yummie..


smoothie time!


Shoopingbags :P Getting some energy back with a peach smoothie!


Michelle fokuserar! Kanske ar bast da det ar hennes vardpappas bil and he's watching u! haha


walking around


the big tall thing in the middle of Dc lol


Mich<3


Mu new jacket :)


Turistfoton haha


Preparation for earthday:)


haha


Michelle denna vindiga dag!


Love the earth!


The capitol, inte vita huset !


Michi<3


Min favvobild pa mig sjalv nu, svart att fa bra bilder pa sig sjalv (brukar inte gilla de flesta) Men Michelle har retuscherat bakrunden o ljuset lite sa kanske ar det med.. :) Bra fotograf!


Pavag ut:) Helt svart galler haha.


Mitt nya halsband o klanning:)


Me and Michelle


Snygg bild pa Michelle :) (hade pa sig leggins sen nar vi gick ut :P)


Dagen efter pavag till stationen


haha Michelle! Vill inte lamna dig :( Hade sa kul!



Christina: Haha ja saklart jag kommer ihag dig! Va kul att du laser bloggen :) Jag forsoker att inte skriva for mkt pa engelska haha men det ar lite svart ibland. Och forkortningarna ar som du sager en vana for mig som vuxit upp med sms o msn o jag vet inte vad! Ser fram emot att se er alla dar pa jobbet nar jag kommer hem:).

Elin: Tack sa mkt!:)

Frida: Ja, det ar jag! Visste inte att du var det heller. Jag bor i New jersey en timma ifran NY :) Nar kom du hit?


Love,
Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0