Den 14:e April

Hej!
Har jobbat pa denna vecka men ar valdigt trott av ngn anledning..kanske ska lagga mig tidigare! kanske beror pa mkt gym ocksa.. Men det har iaf vart fint vader har - lagom fint vader :P inte olidligt varmt som forra veckan men varmt nog att ga ut i tunn troja o leggins:)
Igar gick jag med barnen till bion o sag How to train your dragon :) Jattebra film faktiskt! jag satt o skrattade jag med. Pojken somnade i mitt kna, o flickan satt o skrattade med mig haha. Jag gillar faktistk nar han somnar sa i mitt kna lr nar han gnyr lite nar han inte vill att jag lagger ner honom i vagnen lr sangen, visar liksom att han kanner sig trygg med mig :)




me the other day


out walking around the lake with the kids


me at lunch


vet inte om man ser ngn skillnad men jag marker det o det ar val det viktigaste!


out


Snacks till barnen, dricka o extra trojor:)

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Elin Thideman

hej johanna! kul att se hur du har det:) du är jätteduktig tycker jag! ha det så bra kram elin

2010-04-16 @ 09:17:11
Postat av: Frida

jag visste inte att du också var aupair johanna :) Vart bor du?

2010-04-16 @ 18:39:54
URL: http://fridagrundstrom.blogg.se/
Postat av: Christina Lidén

Tjena tjejen! Har suttit och läst din blogg under ett par dagar nu - du har ju varit flitig med att skriva. Fick adressen hit både av din mamma och Jonas på jobbet. Det märks att du varit ett tag nu - det blir mer och mer på engelska. Tur man hänger med där - lite svårare med dina andra förkortningar, är ju inte riktigt den generationen som hållit på och sms:at halva livet! Ha det bra - jag fortsätter att "kolla" dig till du kommer hem igen. Kramar/Christina (om du nu kommer ihåg mig????)

2010-04-19 @ 21:43:02
URL: http://blogg.adventure called life se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0