Den 11:e April

Hejhej!

Ja det heter paskris pappa:P haha .. jag glommer sant nar jag ar har..
Tack sophie for den fina kommentaren:) Saknar dig med, hoppas verkligen att ni kommer o halsar pa mig! <3
O tack Birgitta, Per o Fia for eran fina kommentar med :) Hoppas ni har det bra dar hemma.

Sitter har i soffan nu o chillar efter en tur till gymmet igen..borja kanna lite skillnad nu i kroppen - orkar mer o kanner mig gladare pa ngt satt :) Tidigare idag pratade jag med papsen o mamsen o sen blev det promenad in till starbucks o at lite latt lunch (macka o yoghurt) o laste min bok igen. Sen kom Lisa o joinade mig :) Satt o pratade lange i solen o kollade pa alla fina bilar o motorcyklar o dromde oss bort haha. O en rolig man var dar som pratade med oss lite ha, han fragade mig: are you from Europe?? O jag bara :Yes, im from Sweden:) lol hur visste han det liksom .,.. aja sen stod han o pratade lange om hur han akte till tyskland o frankrike o hur han skapade ett band o reste runt o spelade jazz.. erbjod sig till o med att branna en kopia till oss hha..

Nu blir det jobb en vecka till innan jag aker till DC ! Langtar saaaaa!

Lite bilder:


Jag idag :) Mina fina rosa mjukisbyxor hihi


konstig bild lol


Meee ..

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Jag gillar öronhängena i sista bilden. Fina! Snart är du HÄÄR! :D



(Jag kan nog tänka mej vad du och Lisa drömde er bort i.. hihi)

2010-04-12 @ 08:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0