Vad gör man själv på en fredagskväll?

Har som sagt inte bestämt ngt idag o vet inte riktigt vad jag ska göra förutom att sitta o lata mig :P Blev hungrig så tog min specialare; knäckebröd med grillkrydda på (i brist på piffiallkrydda) plus ett päron.

Men vad ska man egentligen göra själv en fredagskväll?? Jag brukar ibland ta en dag för mig själv o bara bry mig om just mig själv: måla naglarna, bada,smörja in mig, ta brun utan sol, plocka ögonbrynen, raka benen mm. Låter mkt men det är avslappnande faktiskt, att bara ta hand om sig själv. Men idag blev det en havlversion av det eftersom jag inte orkade göra det fullt ut. Måste ju ändå se lite fin ut imon..

Knäckebröd o päron!

 

Har städat färdigt mitt rum (bäddat rent också o dammat lite) så nu är det redo för att ta emot släkten imon. Det blir nog sista gången jag ser dom innan jag åker.

 

Jag efter duschen med håret i en knut och slappa kläder.

 

Sen kan jag visa er vad jag köpt till familjen änsålänge, det jag snackade om i förra inlägget (mamma mu bok och en glasskål).

 

Mamma mu goes down a slide!

 

Orrefors-skål från cervera.

 

Yup yup, får se om jag hör av mig mer ikväll.. Annars see ya later!

 

Love,

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0