Redan kväll

Har vart ute o gått med svaan en stund. Dagen har gått så långsamt men ändå så fort. Har inte gjort mkt utan bara slappat o tänkt på lite grejor.. Kanske ska sätta mig o läsa lite snart ("Spelet" isf).

Har vart  köpt en extern hårddisk som jag ska ta med mig till USA så jag kan lägga in alla bilder jag tar där, o sen ett decilitermått faktiskt så jag har det när jag kommer dit o ska laga mat (köptes igår). Nu får jag nog köpa resten där innan min väska blir för full med onödiga grejor.


Me and Svaan

Hoppas ni gillar den nya designen.
Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Michelle

Så du ska inte ta med dej datorn? Jag funderar på att köpa en netbook eftersom de är så billiga här (typ $250) för att kunna sitta och hänga på Starbucks hela dagarna och surfa :)

2009-09-27 @ 23:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0