På fredag...

På fredag hoppas jag att alla mina vänner är riktigt taggade för en helkväll med musik, go mat, snacks och skratt! Vill att alla ska ha kul på min sista tjejkväll, inga sura miner! Jag kommer anstränga mig för att allt ska finnas tillgängligt att ha kul är erat uppdrag. Positiv inställning är allt. Bered er på en riktigt rolig kväll, iklädda i kläderna som ger er bäst självförtroende så kommer resten att lösa sig.


Det var det pep-talket. Nu till allt omkring. Kvällen börjar vid 5-6. Vi kommer äta (kommer finnas mat), dricka (kommer finnas läsk), äta snacks(kommer finnas lite olika). Spelet "Intim" kommer troligtvis spelas! Bra musik kommer vara på hela kvällen, kom med bra förslag vetja! Alltså, det kommer vara ganska seriöst från min sida. Ni som är bjudna vet om detta, o hoppas verkligen att alla kommer!



Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0