Den 30:e September

Hallå, har precis ätit o sitter nu med datorn lite. Har hunnit med att tvätta två tvättmaskiner, håller på med tredje nu. Vuxenpoäng! haha. Har också skrivit en lista på grejor jag ska ha med mig så att jag inte glömmer ngt (kommer fylla på den allt eftersom jag kommer på mer grejor).

Testade min externa hårddisk igår o förde över allt till den, har redan fyllt den till en tredjedel :S (visste inte att jag hade så mkt! O mer blir det..)

Angående barnböcker på engelska Julia så har jag sprungit runt överallt! På a6, stan, akademin, bokia .. Jag är lite kräsen med så vill inte ha vilken bok som helst utan typ pippi långstrump eller emil i lönneberga. Får se hur jag löser det, har inte mkt tid kvar.

Bilder på min favvoserie just nu:

TRUE BLOOD


Sookie Stackhouse and Bill Compton


Sookie <3 Bill = true haha (no really, in real life too!)



Yumie.


All of them.


Sookie.


Nighty nighty

Ok, that's enough for now..

Love,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0