Den 29:e September

Har vart på stan idag o köpt till lite nödvändiga saker, men hittar ingen engelsk barnbok! Har bara en present till två barn :( Köpte ett par jättemysiga strumpor dock.. 

Glömde säga att familjen ringde mig en gång till efter den första gången. Donal (pappan) frågade mig om jag ville hänga med på en kryssning i november, dom hade inte bokat än men kollade bara så att jag inte hade ngt annat bokat då :) Yey! haha

Mitt eget lilla care package än sålänge :)



Jag idag.



Ska gå med H imon till åtta glas btw, känns bra att de löste sig :) Tack H<3

Love,
Johanna

Kommentarer
Postat av: Julia

Hej Johanna! Jag letade ocksa efter engelska barnbocker innan jag skulle aka och det finns pa akademibokhandeln i en horna pa barnavdelningen. Om du inte hittar sa fraga! Jag kopte dock fran adlibris. Det blev Goodnight Alfie Atkins (som de alskar) och sedan The Birthday Cake som de kanske ar lite for sma for an. Kram

2009-09-29 @ 17:55:54
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Michelle

KRYSSNING!!!! AAAAA!!!!

2009-10-02 @ 06:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0